Jak postupovat při Výměně nebo Vrácení zboží

Podmínky pro vrácení nebo výměnu do 30ti dnů

1. Zboží musí být vráceno do 30ti dnů od přijetí
2. Zboží musí být vráceno nepoužité, a nesmí vykazovat známky užívání
3. Zboží nesmí být prané
4. Zboží musí být vráceno se všemi visačkami

Jak postupovat při Výměně?

Dostali jste zboží a nesedí Vám velikost? Pokud máme na skladě velikost, kterou potřebujete, rádi Vám zboží vyměníme. 

1. Pokud preferujete rychlost můžete Vámi zakoupené zboží vrátit jako by jste ho nechtěli (viz postup Jak postupovat při Vrácení zboží) a ihned si objednat nové, které Vám zašleme následující pracovní den.

2. Pokud Vám nevadí chvilku počkat, můžeme Vám zboží vyměnit kus za kus. V tom případě prosíme o vytvoření nové objednávky na zboží o které máte zájem a do poznámky nám napište, "Výměna objednávky č.XXXXX" tak abychom věděli, že se jedná o výměnu a nezaslali Vám objednávku dříve než nám přijde nevyhovující zboží od Vás.
- Poté zboží, které Vám nesedlo zabalte, tak aby se nepoškodilo, přiložte kopii faktury a informaci "Výměna" a číslo Vaší nové objednávky, kde nalezneme Vámi vybrané nové zboží a zašlete na naši adresu: TWO SHOES, Voroněžská 174/28,101 00 Praha 10-Vršovice (Zboží prosím nezasílejte na dobírku, jinak nebude přebráno)
- Jakmile od Vás zboží příjmeme a zkontrolujeme, obratem Vám zašleme vybrané náhradní zboží. Bude-li hodnota náhradního zboží stejná, jako hodnota zboží vráceného, zašleme Vám zboží zdarma a platbu si započteme, Případný rozdíl Vám zašleme na účet nebo budeme žádat na dobírku.

Máte-li nějaký dotaz či nejasnost, prosím kontaktujte nás na e-mailu info@two-shoes.cz nebo na telefonním čísle: +420 724 879 825 a odpovíme Vám co nejdříve.

Jak postupovat při Vrácení?

Zboží nám do 30ti dnů od přijetí zboží zabalte tak aby se nepoškodilo, přiložte kopii faktury a připiště informaci "Vrácení" a číslo účtu, kam bude chtít vrátit peníze. Zabalené zboží zašlete na naši adresu: TWO SHOES, Voroněžská 174/28,101 00 Praha 10-Vršovice (Zboží prosím nezasílejte na dobírku, jinak nebude přebráno)
Jakmile od Vás zboží příjmeme a zkontrolujeme, zašleme Vám peníze na uvedené číslo účtu. Od přijetí zboží nám prosím dejte 3 pracovní dny na spracování a zaslání platby. 

Máte-li nějaký dotaz či nejasnost, prosím kontaktujte nás na e-mailu info@two-shoes.cz nebo na telefonním čísle: +420 724 879 825 a odpovíme Vám co nejdříve.

 Vás team TWO SHOES!

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz